Режим SAVE для плагін-гібридного силового агрегата було вдосконалено, що дозволило системі перезаряджатися більш ефективно під час руху, коли заряд акумулятора зберігається для наступної частини подорожі — за незмінної швидкості до 110 км/год може бути відновлено до 80 % заряду акумулятора лише за 90 хвилин*.
Додатково до плагін-гібридного двигуна P300e, для Range Rover Evoque доступна низка варіантів двигунів, включаючи 2 продуктивні 4-циліндрові дизельні двигуни Ingenium нового покоління. Обидва з них мають технологію м’якого гібридного електричного автомобіля (MHEV). Завдяки використанню стартер-генератору із ремінним приводом та акумуляторній батареї, MHEV авто накопичують енергію, яка зазвичай втрачається під час гальмування, повертаючи її до 48-вольтної батареї автомобіля для покращення робочих характеристик та забезпечення підвищеної економії пального. Доступні у варіантах вихідної потужності у 165 к.с. та 200 к.с., ці двигуни є більш потужними, ніж ті, які вони замінюють, — із покращеними показниками викидів CO2 та споживання пального. Повноприводний варіант D165 з технологією MHEV має об’єм викидів CO2 від 168 г/кмΔ та споживання пального до 6,4 л/100 кмΔ, тоді як передньоприводна модифікація D165 забезпечує об’єм викидів CO2 від 158 г/кмΔ та споживання пального до 6,0 л/100 кмΔ. 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигун Ingenium — P160, також доступний для Range Rover Evoque, представлений із автоматичною 8-ступінчастою трансмісією. Удосконалений 3-циліндровий P160 — той самий двигун, який живить плагін-гібридний P300e, видає 160 к.с. (118 кВт) потужності та 260 Н·м крутного моменту, забезпечуючи переконливе поєднання продуктивності та економії завдяки своїй полегшеній конструкції та компонуванню з переднім приводом. Він забезпечує об’єм викидів CO2 від 179 г/кмΔ та споживання пального до 7,9 л/100 кмΔ.
|
Тим часом, для клієнтів зберігається широка можливість вибору додаткових бензинових двигунів з варіантами P200, P250 і P300, кожен з яких обладнаний технологією MHEV.
Цифровий інтерфейс у внутрішньому просторі Range Rover Evoque був трансформований завдяки Pivi — найсучаснішій інформаційно-розважальній системі від Land Rover. Система готова до роботи одразу після увімкнення, а окремий акумулятор забезпечує відсутність затримки. Хмарні оновлення програмного забезпечення доступні за допомогою вбудованого в автомобіль пристрою для передачі даних і можуть бути заплановані на зручний час. Це забезпечує клієнтам можливість завжди мати останні версії мап, застосунків та функцій автомобіля без необхідності відвідувати дилерський центр. Робота системи забезпечується вдосконаленою архітектурою електричного автомобіля, а сама система доступна у стандартній версії Pivi або Pivi Pro починаючи зі специфікації S ††.
Потокове відтворення музики та медіафайлів стало простішим, ніж будь-коли, завдяки інтегрованому як «медіаджерело» до меню Pivi застосунку Spotify — включно з даними, * *— та можливістю підключення через Bluetooth двох телефонів одночасно. Також наявна можливість бездротової зарядки електронних пристроїв із функцією підсилення сигналу†. Доступний також браслет безключового доступу Activity Key нового покоління, який дозволяє клієнтам відкривати будь-які двері авто, замикати їх або навіть запускати двигун автомобіля, просто перебуваючи поряд.
Алекс Хеслоп, начальник відділу електричного проектування Jaguar Land Rover, зазначив:«Вдосконалене обладнання та програмне забезпечення означає, що Range Rover Evoque надає більші можливостей підключення до мережі, ніж будь-коли. Наші клієнти тепер можуть скористатися перевагами системи, яка швидко реагує і така ж легка у використанні, як смартфон, і яка фактично вдосконалюється з часом, завдяки віддаленому оновленню програмного забезпечення (Software-Over-The-Air)».
Клієнти можуть навіть перевірити якість повітря у салоні за допомогою сенсорного дисплея. Інтелектуальна система фільтрації повітря у салоні†† вловлює шкідливі дрібні часточки, що часто містяться у повітрі великих міст та зон із активним дорожнім рухом. Система, запроваджена додатково до існуючої функції іонізації повітря в салоні, відфільтровує дрібні часточки (діаметром до PM2.5 і навіть менше), алергени, пилок та навіть сильні запахи. Пасажири просто вибирають режим «Purify» (Очистити) для активації системи, яка фільтрує повітря та постійно відстежує його стан всередині салону відносно повітря ззовні. Сенсорний дисплей дозволяє додатково пересвідчитися, що повітря всередині чистіше, ніж ззовні.
Інші технологічні вдосконалення включають повноцінний комплекс функцій вдосконаленої системи допомоги водієві (Advanced Driver Assistance) для Range Rover Evoque, яка отримала 5-зірковий рейтинг за оцінкою Euro NCAP. Функція запобігання наїзду ззаду використовує радари для постійного відстеження задньої частини автомобіля, завдяки чому автомобіль у першу чергу зменшує серйозність ушкодження пасажирів, тоді як опціональна 3D-камера кругового огляду дозволяє водієві бачити, що відбувається навколо автомобіля, на швидкостях до 30 км/год, що робить маневрування і навіть пересування по складному рельєфу простішим, ніж будь-коли.
Зображення Range Rover Evoque доступні за посиланням.
* Виходячи з руху автомобіля зі швидкістю 70 миль/год, показники можуть відрізнятись в залежності від стилю водіння та швидкості
* * Доступний лише з варіантами Pivi Pro та Online Pack; необхідна підписка Spotify Premium
† Залежно від застосовності на ринку
†† Система Pivi Pro доступна у стандартній комплектації на моделях версій S, SE та HSE
Δ Надані показники є результатом випробувань офіційного виробника відповідно до законодавства ЄС за Всесвітнім циклом узгоджених випробувань транспортних засобів у полегшених умовах. Лише для порівняння. Реальні цифри у різних країнах можуть відрізнятися. Показники викидів CO₂ та економії пального можуть відрізнятися в залежності від таких факторів, як стиль водіння, умови навколишнього середовища, навантаження, особливості встановлення коліс та застосованих аксесуарів
ΔΔ Сумісний лише з іонізаторами Nanoe™ та не підходить для ринку Китаю, див. доступні на ринку технології покращення якості повітря в салоні. Доступність опцій та технологій для українського ринку необхідно уточнювати у офіційних дилерів.